Nyklippt!

2012-02-06 | 19:44:37 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
klippt mig nyss :) bild får ni se imorgon.
Åkte lrig till pappa som jag tänkte, men jag hade inte tid xD imorgon är det antionella prov i sv :S gillar det inte, tänk om man bara får G eller ig .. hämska tanke xx)

men imorgon ska jag iallafall ner och träna Boice i hoppning :D Nässla rider jag nog hemma eller något, kankse hittar någon som vill rida henne i ridhuset när jag tränar ;)<3

Söndag drar jag till fjällen! grymt kul, har hittt både häst och hundvakt :D min granne är grym som ställer upp på att vakta mina hästar<3
hihi, jag har ansökt om ett horsespot konto och dom svarade :D men tänker inte avslöja något ännu, dom frågade lite frågor o så, men vi hoppas på det bästa :D

HaAHH måste säga en rolig sak också, jag kom med i en svaller DV igår xD hahaha, fan va jag skrattade när jag såg den x)<3 den vackra bilden på mig och Nässla


Tagga hoppning imorgon! med den bästa<3

Kommentarer
Postat av: My Carlsson

Du är inte ensam om att få IG på nationella isåfall.. haha, jag kommer dö!

2012-02-06 @ 20:55:21
URL: http://mysancarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback