snappat en data!

2012-02-14 | 20:25:36 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Snor urbans dator i typ 5 min ;) heeh<3
tänkte bara slänga in lite bilder jag tog igår ;) haha gillar att jag åkte runt i backen med systemkameran, full fart ner och tog massa kort på vägen ;) haha<3



GAGAHAHAH måste bara bjuda på min typ ända crash ;) fast utan kamera, skulle hoppa och kom i lite hög fart å de vart face plant! ;D

sötaste lillebror!

Mamma me vacker bakrund ;D

Urban o mamma :)

Johannes :)


Super vackra lands skaps bilder :D tagna av mig ;)<3

Här åker vi lift :) måste säga att min lillebror är den sötaste som finns!

Tagen med min lilla rosa kamera, o det syns ju direkt på kvalitén xD


De va ju lite bilder iaf ;D men har tagit 1000 gånger mer xD men mer kommer sen när jag är hemma :) <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback