sneel hest!

2012-02-10 | 17:39:39 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Hej bloggen!
Idag har  det varit skola som vanligt ;) fett skönt att det är fredag!! :D bara en dag kvar tills vi åker ;)<3

Va ute och red på båda två :D började med Boice som jag red till en äng med och tränade stegra! och vet ni vad! han kan det typ nu, han hoppade högt med frambenen idag, det är ju framgång :* nöter vi på nu så kan vi det snart :D han va väll ganska duktig i övrigt men fick lite damp sista biten innan vi va hemma xD haha<3
Nässla red jag coskå ut på, hade Boices ''dressyr sadel'' med en stor padd under, haha hade också dressyrläder så det måste sätt helt ffajkat ut xD<3
MEn hon va duktig, tränade henne uppåt lite i form och hon hade inga problem med det alls! :D
tricktränade eteråt i stallet med båda och dom gjorde allt jag bad om klockrent! :D btw så kan boice lyfta alla ben på komando nu ;) haha<3 och Nässla kan vinka med båda frambenen :)<3

men båda fick något ryck i hagen, boice som jag altid leder utan något fick ryck och stack iväg och galopperade runt runt på gården, sen sprang han ut på vägen och då ropade jag på han så kom han tillbaka till mi g:D och precis när jag gik in i stallet med Boice fick nässla ryck och hoppade ur hagen, eller ja hon krashade staketet xD haha bus ponni!<3

men nu ska jag sluta skriva och laga mat! :D ska sen börja med mina tidsinslällda :D<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback