SNÖGUBBE!

2012-02-02 | 16:23:32 | Kategori: Allmänt | 3 kommentarer
Asså shiit va det snöar! det är nästan lite överdriver mke nu.
Efter att jag hade ridit Boice tog jag in honom, tog av tränset o de. Sen när jag gick ut va våra spår helt borta ;O från 10cm till typ 50cm snö på bara någon timme xD crazzzy! Det är inte direkt snöstorm utan de spösnöar eller vad man ska säga xD
Va iaf ute o red i snön, åg absolut ingenting på hemvägen med Boice, men de  gick de me xD haha seriöst så såg man inte mer än 20 m framför mig i skritt, sen om ja skulle typ galoppera så blåste allt i ansiktet o man va tvungen att titta ner xD hahah men jag ka inte klaga! jag vill ha snö!! :D:D

sen red jag Nässla barbacka, hämtade innan mina skidglasögon ;D haha de va grymt skönt att ha, Nässla tyckte de va askul att raca runt i all snö :D:D

Tricktränade lite med båda, film på de kommer ;D<3 och lite bilder på mina snöheeestar ;)
Haha fail, det äe mer snö än min valp just nu xD så hon kunde knappt gå lillen ;)<3
Kommentarer
Postat av: My Carlsson

Hahah, din hund är så sööööt! :')

2012-02-02 @ 19:47:55
URL: http://mysancarlsson.blogg.se/
Postat av: Rebeca

Hehe jätte sööt! :)

2012-02-04 @ 12:17:36
URL: http://ponniibrudana.blogg.se/
Postat av: Hannah <33

såå sööt <33 älskar din blogg!<3 kolla gärna min : www.hannahandhorsez.blogspot.com släng gärna in en kommentar <3

2012-02-04 @ 13:48:41
URL: http://hannahandhorsez.blogspot.com

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback