Snyggasteponnyn.se

2012-02-20 | 19:01:46 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Red Boice på hack idag ochh det gick superbra!! :D han lyssnade jättebra!
Tog ockå två språng i slutet och han hoppade kloockrent! :D imorgon blir det rida ut på hack<<3
Kom ju på att min vanliga hoppsadel är i jönköping... så jag fick rida i dressyr sadlen med dressyr läder ;) inte min bästa sida men men ;)
Min bror  va med ut och fotade lite, inte dom bästa men de va lite mörkt när vi fotade ;)<3
Min charm ponni<33

Boic3 WB islandshäst<3

uppvärming, kolla va stor han ser ut ;)

haha ja denna sadel är inte gjord för att man ska göra lättsits.. xD

tappa stigbyglen xD haha<3

VÄRLDENS snyggaste<3

asså måste säga att min onny är sjukt snygg ! absolut den bästa d-ponnyn ever!<33

och sötast är han ju också :D<3

bjuder ;)

här hoppar vi i dress sadel och dress stigläder ;)<3


Red sen Nässla och tränade inför galoppen ;) galopperade mest och hade superkorta läder! mjölksyra i hela benen!! XD<33 men hon va superduktig! bra tempo och mycket frmbjudning med egen motor hela vgen :D<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback