The best one is mine<3

2012-02-02 | 13:33:02 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer

Tja bloggen! Är hemma från skolan nu :) slutar som vanligt kl 12:45 på torsdagar :D najs!
När jag stod o väntade på bussen kom
Nike och alla hans små kompisar, han ba kasta snö på Kim!! Så jag vart helt nersnöad av 6 små 6åringar xD + att dom mobbade mig för snömanen sen cD hahah hahah jag blev mobbad av småttingar xD hahahah<3

Btw så har vi typ snöstorm nästan och de har snöat hela dagen! :D men ska snart klä på mig och gå ut o rida i de vackra vädret! ska även filma Boice :D

Hahahah Emma i skolan fick ryck som vanligt, kullebytta i snön xD ja men varför inte? De gör väll alla xD hahah<3

Kommentarer
Postat av: My Carlsson

Fan vad tidigt du slutar :o Vi har lunch då, hehe.. xd

2012-02-02 @ 19:38:20
URL: http://mysancarlsson.blogg.se/
Postat av: EMMMMMMMAAAAA

Jäätte fint kim!, men har man inget att göra så varför inte ;)?! :D

2012-02-02 @ 22:02:24

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback