To Boice<3

2012-02-15 | 21:39:19 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Det är du som är min ögonsten.
Det är du som är min själ.
Du gör mig glad,
Det är ju du som får mig att leva.
Men det är också du som får mig att dö.
Om du inte hade funnits här för mig nu, ja då
Hade jag aldrig varit så lycklig som jag är nu
varje dag.
Om du inte hade funnits hos mig, då hade det
aldrig funnits någon anledning till att leva.
Du betyder mest för mig!
Men jag vill bara önska en sak, det är
att du aldrig ska lämna mig.
För utan dig klarar jag mig inte.
Jag måste ha en vän som fyller mina dagar,
en vän som du.
Jag vill att du ska veta att du är det bästa
som har hänt mig.
Och att utan dig hade jag bara varit en,
nu är VI en fast vi är två.
Vi hör ihop!
Så är det bara.
Du gör mig fri,
Det gillar jag.
Du får mig att känna; det här, det här
Det vill jag göra.
Jag blir glad,
Lika glad varje dag.
Tack för allt!
Jag älskar dig min fina älskade vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback