blå eller?

2012-01-29 | 19:04:12 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Sitter med ansiksmask, kände att min hy värkligen behövde det =D

haha nu är det blått, lila, rött och gult xD


tänkte dra igenom lita av helgen
Vi kom dit runt 5 och gick till våra rum, as najs rum :) nästan som ett hotell ju, mjuka sängar och eget barum :D det va ett stort + i kanten ;)
På fredagen hände det inte så mke, eller vi hade en lek och ja det slutade med att vi skulle göra en teater xd haha våran sög !
fredag gick jag o la mig kanske 12, upp kl 7..
Men under hela lördagen va det full gång, lekar, sammarbetsövningar, två komiker som va där o uppträdde.
Fotade en massa som kommer i två-tre inlägg sen :D et som va roligast va ju att vi inte va ensamma där, det va typ 100 pers där så lärde känna några nya :D
På lördag vart det lite senare ;) hahah gick o lg mig kl 5 och upp 7, två timmars sömn jippie! Men är inte ett dugg trött nu faktiskt :D
Kvällen började med att jag drack en kopp kaffe blää smakar värkligen inte br, trodde nästan att jag skulle spy på dom sista klunkarna. xD och alla satt typ o undrade varför jag skulle dricka de om jag inte tyckte om de xD
Haha självklart för att bli piggare ;) och det vart jag, typ hyper! så från 12-3 kanske så lekte vi en massa knäppa lekar med några randoms (vet inte vad alla heter, därför får dom bli kallade för randoms ;))
Sen började jag o johannes leka kurragöma med ''de äldre'' typ xD jag va sämst kan man ju säga, de va inte vanligt utan när man hittade den som gömnde sig så skulle man själv gömma sig med den, och den som hittar dom sist förlorar typ xD
HAHA pinsamt, dom som gömde sig skrämde skiten ur mig så jag skrek ju as högt xD hahha<3
ja en va ju klockan lite över 4, då bestämde jag mig för att duscha mitt hår som va äckligt xD men allt blev typ blött.. pro på de asso ;)<3 eller?
haha sen upp kl 7, fast vi hade sovmorgon, men ingen hade berättat de för oss.. då ba tack ;)
Sen idag va det inte så mke, mest utvärdering av helgen sen lunsch och hemresa runt 1 :D

Lägret va mycket roligare än vad jag trodde! :D + att jag träfade en super snygg kille där!! :D men som då bor typ jättelångt härifrån ;( hahaha<3

Ne nu ni! nu måste jag kolla på tv lite! PP you know ;)<3 Bildbomber kommer ;D
Kommentarer
Postat av: Moa Mildén

Oherre, vad har hänt? :o

2012-01-29 @ 22:52:42
URL: http://mildenuknow.blogg.se/
Postat av: Rebecca Gumse

Satan hur blåmärket ser ut !:OO

2012-01-29 @ 23:11:25
URL: http://beccagumze.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback