Godmorgon!

2012-01-05 | 10:38:08 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Har varit vaken ett tag nu :) vart väckt imorse... ♥
Idag ska mina söta små pollar stå, eftersom vi ska hoppträna imorron :D♥ Så idag ska jag passa på och göra något annat :) vad vet jag inte ännu, men väntar på att några ska vakna ♥

JAG VILL HA ETT RIDHUS! skulle va mysigt ju! slippa rida i regn, kunna träna när man vill och så, jätte kul jue!♥

Nu slutar jag skriva och bjuder på massa gamla bilder!

Snyggingen förra vintern♥♥


Jag o Zorro för lite mindre änn ett år sen♥

Bosse föe nästen exakt ett år sedan♥♥

Chanel♥

Hoppar i halsring på Chanel♥♥

Chanel för 2-3 sommrar sen ♥♥ blääblää kolla min sitts...

Doris sommaren 2010 ♥

Vintern/våren 2010

Loveme (sakna!) vinern 2009 ♥♥ 

Lee o Loveme sommaren 2009♥♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback