Godmorgon!

2012-01-15 | 09:01:28 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer

Vaknat precis av mina idioter till bröder som har sprungit runt o skrikit hela morgonen...

Men idag ska jag rida med en tjej ifrån Island, som aldrig har ridit vanliga hästar+ att hon inte kan svenska :o
Haha men det går nog men min engelska är inte på topp, hoppas bara hon kan rida pigga hästar eftersom hon ska rida Boice ;D
Men jag ska nog gå ut och longera han innan, så han blir av med lite energi :) så går det nog bättre för henne :D
Vet inte hur banan ser ut men tror vi får rida ut eller så åker vi ner till ridhuset ;)

Men nu ska jag väll ta och äta frukost =D<3

Kommentarer
Postat av: Molly Lundell

När kommer min länkning för tävlingen? :)

2012-01-15 @ 10:18:46
URL: http://mollymyranochcosmos.blogspot.com

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback