Goooe kväll ;D

2012-01-03 | 17:54:47 | Kategori: Allmänt | 6 kommentarer
Just nu sitter jag i min onepiece<3
Har precis ätit middag och gjort klart en ny header till www.Justemse.blogg.se :D ta och kolla in den ;D<3

Mamma ska till hallsta sen och efter det ska jag klippa mig ;O hehe men det behövs värkligen!
Upptäckte att jag har typ 2-3 blåmärken också ;D haha inte bara rivsår ;) jag hatar taggtråd om ni ville veta Xd haha<3

Funderar på att göra en ny deisgn till mig :) men ja vet inte, får se om jag orkar ;D<3

Men imorron kommer det bilder på min nya frissyr (a')<3

Q/A
Bor dina hästar på Gräsö eller i närheten?
Vet ej vilket gräsö du menar, finns två.
Vi bor inte på ön gräsö utan det är en liten by som heter gräsö. bara några mil ifrån ön gräsö :)
Så vi bor ganska nära ön gräsö men ja, vi bor i byn Gräsö ;D


Slänger in en frågestund nu också ;D

Kom igen nu! ställ massa roliga frågor!! :D jag har tråkigt så vill svara på massa frågor!
Kommentarer
Postat av: Elin

vad gör du alla supersnygga headers i för program? :D

2012-01-03 @ 19:03:51
URL: http://elinpaiii.blogg.se/
Postat av: Emma

jag har för mig att du går i 9an, vilket gymnasium ska du välja?

2012-01-03 @ 19:05:54
Postat av: Jonna ♥

Jag vet att du tävlar hoppning, men tävlar du i något mer? typ galopp, dressyr eller nått. :) ♥

2012-01-03 @ 20:23:16
URL: http://schnailgull.blogg.se/
Postat av: Jonna ♥

Om jag frågar riktigt snällt :) Går du då med på att någon gång i framtiden göra en design åt mig?! :D Är kär i alla du gör! ♥

2012-01-03 @ 20:25:12
URL: http://schnailgull.blogg.se/
Postat av: Emilia♥

Nu när Nässla gjorde sådär mot dig, kommer du sälja henne? :O

2012-01-03 @ 20:46:50
Postat av: Viktoria

Menade ön Gräsö ;) Hehe har spenderat alla mina somrar där sen jag föddes XD

2012-01-04 @ 00:11:27

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback