Hoppträna! :D

2012-01-06 | 11:07:32 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Idag blir det hoppträning!! :D Med Boice<3
JUst nu håller jag på att skicka bilder ifrån lucia tåget till Klubbens hemsida :) skulle gjort de för länge sen men hade helt glömt xD haha<3

Ska hoppa runt 3 inför Lotta :D taggad!!<3
Så ja, ska väll ta och gå ut och börja packa transporten nu :) och rida Nässl<3

Tror inte jag sakt någon gång vad för transport vi har, så jag gör det nu :)
Vi har en Boj transport med blåa stripes :) men vi ska göra om den så dom blir röda och matchar våran bil ;D
Vill bara säga att den här transporten är grym! har aldrig varit mer nöjd med en transport!!
Gissa vad vi betalde för den? :o<3

Klicka på bilderna så blir de större!

Sadelkammare, inuti, klädkammare och märket ;D

såhär ser vår bil ut btw!
Kommentarer
Postat av: mickis

jag ve5t,jag vet typ 100.000 :)<3

2012-01-06 @ 12:00:15
URL: http://hopptjejjor.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback