Morsning!

2012-01-10 | 16:50:57 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Hej bloggen! sitter hemma hos pappa, första dagen i skolan va underbar! hahah fan va kul vi hade!
Ferad o Alex kletade typ hudkräm o tvål i Emmas hår så vi va tvungna att gå till skolans dusch (haha jag visste inte att det hade en) men tydligen ;D
SÅ började det bra, vi skulle hålla emmas hår tort men i slutet va typ hela emma blöt XD hahaha<3
Lite bad news också, småbarnen har inte flyttat ... det va typ inte klart i andra skolan och lars säger att dom kommer vara kvar hela terminen ;O hela klassen fuckade ur när Lars sa det XD haha men våran klass typ harar dom allihopp ;D
Och så va det daxs att välja om elevens val och jag hade träning förut och åkte hem och red, hur bra som hällst! :D men nu fanns det bara as tråkiga saker ... Men fick välja lagidrott xd suger!
Men nu iaf har jag gjort ett inlägg på våran nya blogg ! jag och 5 tjejer med egen häst kommer blogga där :D design kommer imorron men kolla in den!
www.Bestriders.blogg.se <3
Såklart sviker jag inte denhär bloggen, bloggar på som vanligt här men finns på två ställen nu :D tycker det ska bli mycket roligare att blogga med någon, och jag tror att det är roligare att läsa ;D<3
Helgens planer är väll åka o träffa Lina :D en av de som jag bloggar med :) först ska jag fota henne o hennes ponni sen ska hon rida nässla me mig ;D
Inte helt bestämt ännu men hoppas på det ;D;D<3
måndag tror jag, ska min kompis Sanna rida min lille polle Boice o se om hon kna å han i snygg dressyr form ;D hon är så grym på dressyr! hon har typ tävlar allsvenskan o sånt! :D och själv måste man träna mer inför dressyrtävlingen ;)
Nu blir det iaf kolla på film med min bror, om han vaknar xD haha han sover o klagar på att jag har tänt lampan ;)<3
och lite intresseklbben antecknar, men jag ser en stor kaka på reklambilderna bredvid skrivrutan och blir så sjukt sugen på muffins o chokladbollar! :D tjockis jag asså! haha<3
haha o lite Fail, jag har altid sakt att jag accepterar alla på min bdb, men jag vill inte acca alla XD den senaste tänkter jag neka, eller inte göra någe alls är bästa iden! :)
Ojoj nu blev det ett långt inlägg så jag ska nog ta o sluta skriva =D och lägga upp en bild kanske
Titta så snygg han är om han vill, titta vilka benlyft! ;D världens bästa o snyggaste ponni!<3<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback