ridtur!

2012-01-01 | 17:11:22 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Emelie kom  idag :)
Men idag böt jag och mamma lampa i mitt rum till en ställbar :)
OCh nu har vi byggt en liten fotostudio i mitt rum :d<3

Men idag Emelie red Nässla och jag Boice, gick super förutom att när vi va ute och red började det spöregna/snöa ;O as kallt!!<3
Men vi galopperade på hemvägen ändå och boice va jättefin!! <3

Såklart hade vattnet frusit överallt ute och vi va tvungna att springa med vatten ine från ;)
Nu sitter vi i mitt´rum med en varsin onepiece! mys!<3
Kommentarer
Postat av: Fanny - Jag deltar i din bloggtävling!

Åhhh, jag vill också ha en onepiece! ;D.

2012-01-01 @ 18:42:25
URL: http://ponniflickorna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback