Rubrik:

2012-01-04 | 10:56:05 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Godmorgon bloggen! Jag har precis ätit frukost :D
Min dag idag är väll inte så speciell, tänkte lägga upp bilder på massa nya kläder jag fått :) och så ska jag ut och rida :D
haha vill bara säga att min vänstra del av koppen är helt mörbultad XD har ont i nästan hela vänsta delen xD hahah<3
Men jag fattade inte hur det gick till igår, hur kunde mitt ben lxm bli helt sönder riviet, men byxorna va hela förutom i rumpan för där va det ett jättehål ;O hahah<3

Blir nog bara lite skritturer barbacka idag :) Men någon dag snart ska jag åka ner och träna både hopp och dressyr, juste! någon som vet ngn som vill låna ut en dressyrsadel? normal bom? isf kan ni höra av er till mig :D

har också gjort lite ändringar på headern om ni märkte det ;D

Jag och mamma satt o pratade om att jag behöver nya stigbyglar, mina har börjat rosta ;o sämst kvalité eller?
Men vi funderar på dessa!


Svarta eller svartvita blir det isf ;D

Någon som har dom? För och nackdelar?
Själv tycker jag dom värkar bra och snygga är dom också! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback