skyggni.blogg.se ♥

2012-01-02 | 22:36:22 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Precis gjort en design till www.skyggni.blogg.se :D
Vart nöjd med den! :D förutom min lille fail som jag ska ändra på imorron ;D♥

Men eftersom bloggen är ny så får hon såklart en länkning också :D
så ta gärna en titt på www.skyggni.blogg.se :D och lämna en liten komentar ;D♥
grymma Kim som äger bloggen kommer bli glad :D och intresseklubben antecknar men de är fett coolt att hon heter Kim som jag, o hon är tjej som jag :D första jag träffat!! :D♥

Men på hennes blogg kommer ni kunna följa hennes, hennes islandshäst skyggni och säkert lite bilder på Chanel också ;D hennes häst går nämligen tillsammans med Chanel ;D dom bor ihop! :D:D
Så en ta en titt www.skyggni.blogg.se ♥♥

Kommentarer
Postat av: Kim

aww tack igen. den blev verkligen sjukt fin älskarn <3<3 :*

2012-01-02 @ 23:10:44
URL: http://skyggni.blogg.se/
Postat av: Kim

klart det kommer bilder på Chanel ;) <3

2012-01-02 @ 23:11:26
URL: http://skyggni.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback