snart! :D

2012-01-17 | 17:25:35 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Snart kommer min första videoblogg upp! (om den inte fuckar igen..)
filmade den när jag kom hem ifrån skolan, så stryck att jag säger ''Jag ska ut o rida nu'' För jag har redna ridit Xd hahah<3
Men kunde inte lägga in den då eftersom det typ fuckade ur :)
Haha jag bjuder på den, jag låter ju jättekonstigt och kan inte sluta säga emm... o skratta xXD haha<3

Men jag va ute och va dusktig idag'! Mockade lösdriften och de va jättesmutsigt, :O hur mycket kan två hästar bajsa på några dagar lixom?xD hahah<3
så red jag på båda :) nässla va lite seg idag, men de är ju förstårligt med tanke på hennes utbrott igår xD haha<3 Och Boice går det riktigt bra med nu! :D tänker hela tiden på det lotta äger, att såfort Boice vill strässa upp ig ska jag sakta ner och börj om, funkar Jätte bra! boice håller sig lugn och jag behöver knappt ta i tyglen på hemvägen, såklart behöver jag hålla i lite men inte som förut när de va som en dragkamp mellan mig och boice XD<3
Fick en fråga: Vem tränar du för, antar att du tränr för någon eftersom
Hihi ja jag tränar just nu för Lotta Skoglund (Tror jag hon heter) hon dirver också ridskolan hallstavik :D

NU ska jag äta :D så jag bjuder på lite egobilder som fanns på kamerna ;D
Kommentarer
Postat av: My Carlsson

Kul med videoblogg! Det ser jag fram emot! :D

2012-01-17 @ 18:10:53
URL: http://mysancarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback