sötnosarna i hagen!

2012-01-03 | 12:19:22 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
mamma har typ kraschat sin ena axel coh vill inte köra bil med släp ;( så ingen hoppning idág..
Känner mig duktig idag! har både mockat och halmat upp lösdriften, gjort rent till kaninerna och lite annat ;D;D

Men jag ska nog ut och rida lite, ska pröva rida Boice med Nässla som handhäst ;D se hur de går ;D<3 eller tvärt om, tror det går bättre ;D
Sen efter ridningen ska jag nog ta massa ''modell'' bilde rpå mig :D tvinga min lillebror att fota ;D

Jag va precis ute och fotade hästarna lite i hagen, dom ville mest bara stå och äta men någon bra bild vart de väll xD haha<3

hihi titta sötnosarna!

MAT!<3

Samma här MAT xDhaha <3 älskar dig lilla gubben<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback