Svar på frågestunden

2012-01-04 | 10:04:51 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer


Menade ön gräsö ;) hehe har spenderat alla mina sommrar där sen jag föddes XD
(haha inte direkt en fråga men tänkte svara ändå ;D)
Va roligt! det är inte spc långt bort från mig ;)


NU när nässla gjort sådär mot dig, ska du sälja henne?
Never!! Inget va hennes fel och hon gjorde inte det med flit! skulle aldrig falla mig tanken att ge tillbaka henne bara för en liten avramling :)
De tyder bara på att jag måste jobba mer med Nässla och lääskiga djur ;D hon har ju kommit över kossorna nu ;)


OM jag frågar riktigt snällt :) Går du då med på att någon gång i framtiden göra en design år mig?! :D Är kär i alla du gör!<3
Hihi, visst kan jag de ;) säg bara till när du vill ha den :)


jag vet att du tävlar hoppning, men tävlar du i något mer? typ galopp, dressyr eller något? :)<3
Ne eller jo xD haha ska starta några dressyrtävlingar nu i vår, men annars är det bara hoppning :) funderade på galopp ett tag eftersom det skulle Boice äga ut i XD men tror att han är för gammal :)


Jag har för mig att du går i 9an, vilket gymnasium ska du välja?
Jag tror det blir Flyinge (nere i skåne) eller Berga (sthlm)


Vad gör du alla supersnygga headers i för program?
jag gör dom i massa olika, men dom tre jag andvänder är PH, Paint och Picnik :D


Och så har jag en fråga till er!
Varför är det så dåligt med komentarer? :O besökantalet är ju över 50 om dagen, men typ 1 komentar :(
Kom gärna med ideer om ni vill att jag ska skriva om något spc!
Kommentarer
Postat av: Kim

Skojiga skolor :) hade precis son du tänkt ta någon av de eller en i Västerås med inriktning western;) <3

2012-01-04 @ 11:54:18
URL: http://skyggni.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback