tjockar!

2012-01-06 | 21:53:02 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
haha jag sitter o äter hjärtan och godis ;D för de är fredag och då är det okej! :D<3
På ´tisdag börjar skolan igen.. känns ju sådär x)Kommer aldrig orka kliva upp 6, kan ju inte somna innan 12-1 jue xD
men en rolig sak är att alla jobbiga småbarn ska eller har flyttat till baka till sin skola.. Äntligen kan det vara ett högstadie och inte något jävla dagis, seriöst så kändes det som ett dagis, små kortisar som va typ överallt xD men nu slipper vi dom :D

Imorron fyller min mamma år och jag har gjort en film till henne ;) men den får ni kanske se imorron ;))<3
Gjorde hennes ena trårta, fett snygg! eller? xD hahaha så gjorde vi massa figurer i choklad, dom flästa vart jättefula x))<3 men gott är det nog ;)

Jag gillar att jag sitter med mössa inne xD och har gjort det hela kvällen ;) hahaha, Men de är ju fett mys, min mössa e så skön! och jag slipper ju frysa om öronen ;D + så ser mitt hår ut som hej kom och hjälp mig så mössn är så bra så!  intresseklubben antecknar!

I ridhuset nere i skäret har massa lampor varit trasiga! Men nu ör dom lagade!! fett med bra! :D har faktiskti väntat länge på att dom skulle bli lagade :) haha fick också höra lite skvaller när vi va nere idag, måste bara säga att dom personerna som de handlade om måste ju ha något fel? fast de va inget nytt XD hahaha<3

Jävlar va långt inlägget blev, men längre får de bli om jag kommer på något mer att skriva om ;)

Juste hahah! Fail, min nya kamera fimar i HD. OCh den filmar i för bra kvalité så min data inte änns kan spela upp de X) de är illa jue, sämst data när kameran äger ut den ;)<3 Men vi ska köpa en ny data till mig och en HD skärm :D:D:D
Måste också köpa mig nya stövlar, vart silvertejp idag xD hahaha. Men måste bara hitta några snygga först :)
Hööks har rea typ, så ska väll kolla in där ;D
men hittade dom här snyggingarna på börjes! till ett iriktigt bra pris också!


scary!! jag tror seriöct att min tå kommer dö snart, kan den dö fast den sitter fast på kroppen? :o den e iaf fett skum, har vart de i flera år. :o

Men nu ska jag ta och göra något roligt i typ PH och kolla på Hööks ;D
Dåligt random de här inlägget blev Xd hahaha
Kommentarer
Postat av: Johanna :D

ofta vilka småbarn gick på eran skola?! :O <3

2012-01-06 @ 23:17:29
URL: http://www.mondoblog.se/johannastyrman/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback