Tjoobre!

2012-01-05 | 22:45:47 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Haha måste bara säga att jag måste börja tänka innan jag pratar xD hahahaha<3
typ Jag ''Tänkte köpa rosa skor, men sen kom jag på att dom inte matschar alls med min beiga jacka''
''haha ja för mina passar ju så bra? säger johanna med rosa uggs och röd jacka XD hahahaha sorry Johanna ;D<3

Ja idag åkte jag typ kl 1 till Nadja och va med henne och Johanna<3
Johanna som jag typ inte träffat sen i sommras, hon flyttade för typ ett år sedan till iggesund (norrland) så vi träffas inte så ofta men de va skitkul att träffa dig igen<33

Iaf, vi gick till Ronni´s bara för att nadja villa ha pizza sallad med sås xD och sen träffade vi Jojje, sen typ hem till Nadja igen ;) så åkte nadja på träning och jag o johanna gick o åt middag som bestod av pommes ;D
Sen gick vi till Nadjas träning :) Och för att vara exakt detaljerad så gick vi sen till johanna och så kom mamma o hämtade mig ;D<3

Nu tänkte jag bjuda på bilder ifrån dagen! :D haha vi tog 110 bilder bara idag xD men jag tänker inte lägga upp alla x))

nadja bjuder!<3

HAHAH! jag trodde johanna hade klippt sig xD<3

jah o johänna<3

hahah?

Blondie och nadja :)

Look at the moon ;D

i know! jättelång slutar tid ;)

haha ja johanna? x)<3

såå smexxig!<3

jag bjuder xD

Ingen har sakt att vi är normala ;)

HAHAHAHAHAHAH!! skulle fota mig i speglen, och så satte jag blixten precis framför johannas öga xD hahahaha ASG på det!!!!

Sööt!<3

Vi på handbollen ;D

Nadja som tränar ;D
Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha! Sexiga bilder;D<3

Men den där blixten var inte härlig måste jag säga;D haha men roligt vare ju:') <3

2012-01-05 @ 23:38:55
URL: http://Mondoblog.se/johannastyrman/
Postat av: Anonym

Jävligt smeeexiga!

2012-01-06 @ 10:17:13

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback