Today!

2012-01-14 | 16:52:53 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Ja idag va ja som sakt nere i stallet :)
Hade bakat chokladbollar som skulle säljas, och alla hade bakat något! :D
Men det visade sig att det kom inga xD haha men bra för oss, vi fick äta allt själva:D och satt och myste med små ponnysarna :)
haha ta den, den och den.
Jag ba, jaha XD där stod jag med massa ponnysar ;D men dom är så söta! Atlas, Linus och Buster som drägglade ner mina byxor och jacka, bus ponnyn välte mig stol också xD hahah<3
Hade en rolig dag, men sen vart det lite arbete i stallet och om jag hade vart kvar lite hade jag fåt ridit ;D men ingen kunde hämta mig senare så jag fick skippa det, men de hade varit kul, har aldrig ridit en av Lottas risdkole hästar :)
Jag tog ju inte med kameran vilket va väldigt dåligt eftersom vi fotade som fan x) men då vart det med mobilen, filmade och fotade så det kommer upp hät sooon ;D<3
Nu blir det snart tacos som alla här håller på att laga ;D mumms!<3
men bjuder på lite ego nu ;)
Ponnisarna fick stå idag med, kom hem när det va mörkt så orkade inte XD
Men det är bra för dom att få en lite lugnare vinter eftersom tävlings sesongen börjar snart! :D TAGGAD!
Fick också tre julklappar lite försenade idag :) en rosa plånbok, ett presentkort på HM och en premenation på en tidnig i typ ett år :D<3
Hare gött! bilder kommer ikv! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback