<3bye<3

2012-03-23 | 07:10:11 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Hej då!

Ja, jag får väl ta farväl för den här korta biten jag bloggade här.

Det har varit så sjukt kul med en massa kommentarer och jätte många läsare ;D
På min andra blogg så har jag inte alls mycket läsare så det är väldigt nytt och väldigt roligt.
Det är så synd att Kim ville ha bloggen för sig själv för jag hade mer än gärna varit kvar. Men jag förstår det, jag menar asså hon hade en underbar blogg som det helt plötsligt så kom jag in och först´örde den.

Jag var verkligen jätte glad att få blogga här men.. Den tiden är ju över nu :'(

vi hade ju planerat så mycket kul! till exempel så skulle vi ha tävlingar och roligt saker på bloggen, vi skojade om att vi skulle bli en av Sveriges största hästblogg, Men det går ju såklart inte längre :'(.

Jag ville verkligen men sen tog det bara slut.

Men aja sånt är livet.. Jag tycker om Kim precis like mycket som jag gjorde innan! Och kommer alltid göra!<3
Denna tid är över nu och kommer nog aldrig mer tillbaka.
Jag får fortsätta ligga på typ fem kommentarer i månaden och tio unika besökare om dagen.

Kommer verkligen sakna att logga in på blogg.se och se att det står typ sju nya kommenterade inlägg och nästan 70 unika. Även om det bara varade några veckor.


Puss och kram alla underbara läsare, vi hörs kanske aldrig mer :'(

Men iaf så om ni vill får ni fortsätta läsa min andra blogg www.mickiispickiis.blogg.se det skulle uppskattas väldigt mycket!

Hej Då alla fina människor, fortsätt som ni gör och kommentera och läs bloggen mycket! Det ska iaf jag.

<3

//Mickis-det förflutna

Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback