asså shiite

2012-03-27 | 19:34:11 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
hejsan hoppsan ! :D fett glad nu för min mobil har kommit fram igen ;D hihi!

i skolan idag hade vi natonella muntliga prov i matte och engelska och båda va väldigt lätta ^^ trodde dom skulle vara mycket svårate :) annars flöt allt på och dagen gick jättefort!
kom hem och red först ut på Boice, fattat seriöct inte vad de är med han för tillfället, det ända han gjorde idag va att sticka sticka och stcka lite mer, han höll på att gå omkull 2-3 gånger för att han sprang för fort och hade 0 koll på fötterna.. han lyssnade nata och bara drog iväg flertalet gånger och sen när jag då måste ta tag i han väldigt mycket så böjar han stutsa och kliver på sig själv så en blödande hov fick han också.. jag orkar inte med han för tillfället! ... han har värsta perioden nu, göra rakt imot vad kim vill typ.när han sinte ska springa sticker han oich när jag låter han springa så segar han som fan och skämmer ut oss ;O jag fattar inte vad hans problem är men de brukar gå över efter ett tag.

Nässla därimot va ju grymmast! hon va väldigt pigg viket va bra :D red med halsring, träns och barbacka ;) gick toppen! red bort till min nya hoppäng och hoppade några skutt vilket hon älskade! hon hoppade klockrent! :D
film kommer!<3
Hon lyssnade bra på halsringen också :D så sjukt bäst ponny jag har<3333
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback