Blöt ridtur ;)

2012-03-28 | 17:57:00 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Bestämde mig för att rida ändå ;) men vart en barbacka tur på båda två och dom skötte sg jättebra :) Boice red jag på stång vilket altid går bra ;) och Nässla på hackamore, gick awesome fast det va är förstort ;D haha de är ju boice och han har ju jätte tjock mule ^^<3
Annars så står mina pollar i stallet och väntar på bättre väder :) de gör jag också haha xD

Funderar på att gå och baka chokladboller med min lillbror och sen kolla på bigbrother :D eller nej, ska kolla nu! det går på repris om 5 min så ;) chiiiiao!

min blöta prins<3
Kommentarer
Postat av: Fanny

Gullig :-)

2012-03-28 @ 19:27:59
URL: http://teampegasus.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback