dagen!

2012-03-06 | 19:02:31 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer

(foto: Mimmi - www.migurushii.blogg.se)


Hej bloggen! idag va det skola som vanligt :) vet inte med de va kul som altid ;) jag typ älskar kolan nu, de är fett kul där ju. Hänga med alla underbara kompisar och ha allmönt roligt ;) right? Hur ser ni på skolan? :D
Så åkte jag med tidiga bussen hem eftersom jag slutade kl 20 över 12 :D najs!

Red först Boice och han hade energi över så det räckte till alla 3.. hahah xD nejdå han va väll pigg o glad som vanligt, stack inte men hade mycket spring i benen ;) superduktig ´ponny<3
Sen red jag med mamma, hon red Chanel o jag Nässla, både uppförde sig och Nässla va pigg som en mört ;) chanel va snäll och ja som vanligt  bäst ! :D Chanel fick gå lite lungt men Nässla gick ''normalt'' haha körde om mamma, runt, tillbaka och ut på alla ängar xD haha sötisen! red barbacka btw ;)
Sen ringde Sara (min granne) och frågade om jag ville vara barnvakt åt hennes bäbis i typ 30min, SÅKLART! världens sötaste unge!! jag dör så söt hon är :D sötare unge än Vera får man leta efter ;) hihi men va där iaf o passade henne ett litete tag :)
s typ gick jag hem och åt middag ^^ imorgon ska vi kanske åka till uppsala och gå in på bla hööks och då vet ni ju vad som blir mitt ;D woop woop!
Taggar som fan till helgen som kommer äga sönder! Först filmkväll med massa kompisar och sen åka till nortan och soova hon Lina hihi om de blir som vi planerat iaf ;D <3

Men nuni! nu ska jag göra klart designene o headern till min kompis daniel (www.danielnoren.blogg.se) p.s. så sjunger han as bra, ni borde kolla de sen när han lagt upp någo ;) hihi<3
Sen om jag hinner ska jag göra en design till hanna, ronja och Emelie :) men får se vad jag hinner :D<3

Btw så kommer massa bilder ikv! typ flera av den högst upp ;) så holl kollen ;D hih
Kommentarer
Postat av: Fanny & Filippa ♥

Gud,hur fin bild som helst! Såååååå gullig liten ponny ♥♥



Kram!

2012-03-06 @ 19:59:44
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback