Dressyr-träning med bästa<3

2012-03-18 | 18:43:29 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
precis kommit in efter dressyrträning med dn bästa ponnyn ever! så sjukt stolt över min ponny så det finns inte!<3
Han va lite stel i början och ville inte gå på tygel men Sara ändrade lite i min sits och så och tillslut gick han så fint! han gick jättebra under sig och huvudet super på tyglen och 100% fokus på mig<3 och jag behövde bara t atag i tyglen så gick han superfint ner på tyglen och jobbade bra!! :D Första gången jag tränade för sara och inte den sista kan jag lova ;D de va grymt att träna för henne, superduktig och visste värkligen hur jag skulle rida han, det är gratis och hon bor granne med mig :D kan det bli bättre? hhhihih nej!
Nästa träning blir nog på torsdag :D happy face! nu är jag faktiskt taggad till dressyr tävlingen :D:D hihi<3

Men idag vakande jag typ 7 :) och va ute hos kaninerna kl 8 typ xD fckade massa där och så kom min bebis och skulle galoppla på Nässla ;) hihi söt! men efter hon ridit eller åkt häst xD haha så körde jag galoppträning med Nässla som gick awesome som vanligt ;D
Har också mockat idag, skönt att bara behöva göra det 1 gång i veckan ;D

Sen smsade ronja och ville rida så Nässla fick gå ett pass till ;) men det klarar hon, så red jag Chanel, filmen har ni säkert sätt redan ;) red ut med ronja och hade halsförlängare på Chanel för att hon skulle få jobba lite och inte sträta mot som hon gör utan, och det gick jättebra! ska rida med den några gånger i veckan så hon får upp nackmuskler igen och då tror jg hon samtidigt lyssnar mer på ryttaren ;) Hon gick jättefin och hennes galopp vart jättebra och hon värkligen jobbade och lyfte lite på benen ;D

Nu ska jag kolla på ponnyakuten och sen skriva ett inlägg ang alla frågor som kommit upp ;)<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback