Fullmåne in the sky!

2012-03-07 | 19:04:39 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Hej boleegn! :D haha fint jag stavade xD hahaha.
Men iaf idag har jag varit  skolan som alltid ju sen så åkte jag buss hem, måste säga att jag hatar bussarna... men bara mindre än ett halvår kva!! jag överlever!! :D:D<3 åkte iaf ner med mina snälla grannat till skolan så fick sovmorgon, klev upp halv 7 isf för halv 6 ;D<3
red sen med Ronja som red Nässla och jag red Chanel, Nässla va superduperduktig och skötte sig bättre än bra! :D Chanel va duktig hon med, men lite ''jag vill bestämma'' men de kan hon ju glömma nä jag rider ;) så efter ett tag lyssnade hon och gick faktiskt på tygel i slutet :D måste bara säga att jag ÄLSKAR chanels trav, den är så mjuk de är bara att sitta o man hoppar inget alls :D

Red sen Boice på stång bett och barbacka, började rida på banan eftersom ronja skulle kolla :) haha han har nog sveriges stutsigaste trav!! haha jag käner mig så ful när jag sitter där o hoppar xD ahahha men ja man måste ju sitta nr i traven på dresyrtävlingen så de är bara att träna! men af så va han jättelugn, gick på tyglen för det mesta och i slutet red jag ut en bit, och han gick super!  måste säga att jag har de tre eller jag har bara två av de bästa i hela världen! :D<3

jag är kär! vackrare finns inte<3


Nu ska jag lägga in några bildbomber eftersom klockan inte är så mke :D sen ska jag krypa ner i soffan med et tjockt täcke för jag fryser som en APA!
Btw, alla mina läsare nu är bäst! statestiken på topp! Bara för det har jag bestämmt mig för att jag ska svara på alla komentarer som har skrivit sin blogg :D bara för att vara snäll tillbaka mot er som är så underbara o komentarar!

//Kim
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback