God morgon :D

2012-03-02 | 08:34:50 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Nu har jag vaknat :D eller ja jag vaknade igentligen lvart över 7 men somnade om ;D
Men vi somnade kanske klockan 12 inatt och vi var jättetrötta eftersom vi gick upp halv 7 :/

Jag var fett med trött efter träningen igår ;D Min powni va BÄST!
hon hoppade 75cm utan att tveka :D<3
För er som inte vet så kan Chanel vara rätt knepig med att få å hoppa speciellt höga hinder ;) så då passade 75cm alldeles utmärkt att börja sådär lite mjukt med :D

Men som ni kanske redan vet så ska vi starta på lördag :D det blir bara 40-60cm men det räcker gått och väl! :)

Ni får såklart veta och se på startlistorna när de kommer ;D



Hehe Chanel va oxå lite trött efter igår :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback