home

2012-03-05 | 14:43:28 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Nu e jag hemma och har ätit en macka :D
Idag var en fett chill dag i skolan :D först typ så bara pratade vi och sen hade vi SO, efter det typ lunch, idrott, någon enkät om vad man tyckte om skolan och sen slut ;) Slutade klockan två <3
Men igår så hade jag helt enkelt inte tid till att blogga... vi plockade, fixade och röjde i mitt rum, vardagsrummet och Tindras rum. OCh mitt rum set ut som värsta bombnedslaget! :O
bloggar mer sen ;)<3
image description
//Mickis
Kommentarer
Postat av: Emelie Hollstén båskén ♥

Varför röjde ni ? :)

2012-03-05 @ 20:18:20
URL: http://justemse.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback