Hoppträningen

2012-03-17 | 20:13:49 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
kan man ju säga att vi inte hade den bästa turen xD hahahah.
Allt började bra, vi red fram ute ch tränade på dressyrpasset som jag kan helt utantill nu! nästan lite duktig ;D
Ja sen skulle vi hoppa inne men ja, några gö ju allt för att förstöra och ja vi fick hoppa ute men de gick lika bra det med ;D
Och här började våra fails xD det börjar med att vi igentligen skulle hoppa med massa andra :S vilket vi inte ville eftersom min ponny får spunk och Sannas damp. så Sanna ramlar av Zingo två gånger för han hoppar upp i luften och bockar sönder, men Boice va  inte så farligt han trippade mest haha utom att vi falade för min tygel gick v på mitten ;o haha så jag ba o noo !! men jag fick tagt i den halvan som va kvar iaf så jag fick stop på han xD hahaah ;)
Men vi fick träna själva sen iaf ;D awesome! hoppningen gick helt okej! :D han stack några gånger men jaja han e sån lixom ;) haha nejdå men hn hade lite överenergi. så i slutet började jga hoppa i trav så han inte skulle sticka och ja världens bästa hoppar en hel bana i trav på 1m ;D men ja i  slutet ade han lgnat ner sig lite och det gick att hoppa i galopp, lite omhoppnings-svängar körde vi och det gick super! han rev inte en ända gång när det blev lite högre ;) bääästa!<3

haha Min lilla Nässla älskar sura små kaktusar (godis) haha knäppo!<3
nu sitter jag och myser med min lilla valpis och ska snart gå och göra något kanke ;) hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback