Inne

2012-03-02 | 12:37:11 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Nu e vi inne efter å ha ridit och fixat stallet ;D
Eller aa ''ridit och ridit'' vi skrittade ut på de så dom fick röra lite på sig ;)
Och sen så red Kim ut på Nässla och jag gick in. Sen så kom hon in och hämtade mig och så packade vi transporten med Kims grejjor ;) Pappa kommer ju med transporten tidigt imorgon så då packar vi in allt i den när han kommer ;D Ska bli fett kul även fast det bara är en träningstävling ;D Min powni kommer sköta sig exemplariskt! <3

Men aja nu så ska jag och Kim gå och äta lunch ;D hejdå :)<3

Älskar dig älskling!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback