Mästare på dikeshoppning!

2012-03-30 | 18:36:29 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Herre guttan vad med diken vi har hoppt idag x haha skulle ju hitta en väg ner till havet och kollade på gpsen och där såg de så änket ut och så vidare ;) hahah.
Men de va ju värsta diken överallt, jag kom  på fel sida av dikerna, kärr lite här och där och ja kullar bucklor och ett aklhygge xD haha men värsta upptäcksfärden ^^
Tillslut efter allt så kom jag ju rätt :D kom till järnvägs spåret och så snart va jag framme :D men de visade sigf att jag kom inte änns ner till sjön för allt som såg ut som strand va vas så där stod jag lite besviken ;) hade ju värsta tankarna om hur fint de skulle vara ;) hihih.
Vi klättrede också upp och ner föe en brant backe och de va typ rakt ner, och jag överdirver inte xD jätte brant.. men på vägen hem när vi skulle upp för backen så ville boice galoppera, jag ba ''Du kan inte galoppera upp för en sån brant backe'' boice galopperar, jag ''eller jo det kunde du xD hahaha''
Han va väldigt duktig, inte så dragig, stck inte och gjorde i allämnheten allt jag bad han om ;D <3
Så jag hittade ingen ny badsjö ;( lite boooring men ja jag har ju piren ;) hihih<3

Sen kom min kusse Catrine och hon filmade lite när jag hoppade Nässla nere i sommarhagen :D superduktig ponny! pigg som attan och ville inte stanna efter hindrerna ;D hoppade typ 80 cm :D bäästa lilla sak!
Filmen kommer :D

Snygg, snygg, snygg, snyggare, snyggast, snyggaste ponnyn<3

Vid tågspåret ;)

GAGAGAHAHAHA min katt dog xD hahaha, han skulle somna bredvid boices hov, då ba hej döden ;D hahaha<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback