Nu så..

2012-03-14 | 22:30:43 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

//Mickis
Nu så har jag duschat och gjort mig i årdning för sängen ;D jag fortsätter väl på inlägget under.. x)
..Nu så sitter jag i sängen med datan i knät :D Men idag så har jag varit i skolan som vanligt och det var lika kul som det brukar xD<3 Har världens bästa klass!<33 det var typ en bra och dålig da idag ;) skolan var underbar pga (nästan) alla människor :)<3
Men var sämst för det var en låång dag xD Och så hade vi prov -.-'' men det gick faktiskt rätt så bra :D
Vi skulle oxå ha redovisning om vårat land (vi har gjort ett grupparbete och berättat lite om ett visst land) ;) haha men det gick inte för våra datorer vi elever har i skolan saknar en speciell uppdatering så de går inte att koppla ihop med projektorn xD
Men imorrn så ska vi mejla över filerna (powerpointen) till oss själva eller till våran lärare och så loggar vi in på hennes data ;)

På eran skola, har ni SOLNET då så ni måste ha ett användarnamn och lösenord för att logga in??

Skriv oxå i kommentaren vilken komun ni bor i ;)

Jag undrar bara i fall att det är så i typ alla skolor eller bara i Sollentuna ;D

Men iaf dagen var bra oxå :D För vi åkte och kollade på ett AS-NICE stall! Mern det ligger lite långt bort men det gör nog inget :) vi får prova och se om det funkar ;D

Asså ni fattar inte hur tomt det är utan häst! :O det är liksom som att mitt liv försvunnit!
Tänk dig en vinter utan snö.
Tänk dig en vinter utan blåst å tö.
Tänk dig en sommar utan havets glitter.
Tänk dig en vår utan fåglarnas kvitter
Så känns det för mig en sekund utan min älskling!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback