Sweeeet!

2012-03-19 | 20:07:11 | Kategori: Allmänt | 3 kommentarer
Skolan rullade som vanligt ,) hihi orakr inte skriva massa om den eftersom det är samma varje dag :)
Red sen min pownie Boice och tränade lite dressyr ;) gick rätt bra, han gick inte så jättebra i traven för att jag red lätt ist för att sitta och red i hoppsadlen ;) och ja tränade inte jätte seriöct men han är grym ändå!
Har fått veta lite om Boices bakrund och han har typ varit rädd för människor och helt galen att rida, tvärt i mot vad jag trodde XD jag trodde han hade tävlat högt i Irland och kom hit som kankse 12-13 åring, men nope han kom hit som 7-8åring rädd för människor, det va tänkt att han skulle bli hopphäst men han bara rev, han har haft en hel del som inte kunnat hantera han, när man får veta de blir man ju glad :D jag vet ju hur grym han är, mig lyssnar han på (oftast) och vi hoppar banor på 1m utan problem och rivningar :D visst har han haft problem med att riva men det är värkligen jättebr nu, han har inte rivit på de seanste 4 träningrna :D (om man inte räknar låga hinder, dom tar han aldrig seriöct ;)
Min kära lillebror fotade när jag red :D han är bara 7, eller 8 imorgon så inte de bästa, men håll med om att hn är grym på att fota för att vara 8 ;)<3



Sen tränade jag galopp på min lilla sak :D körde race fram och tillbaka ute i stora sommarhagen :D hon tyckte det va as kul coh ville bara springa mer :D sjukt taggad till söndag! :D kommer bli superkul!
Red henne med min lilla ponnysadel som man kan bära på lillfingret, ska nog ha den på galoppen då den är så lätt eller så lånar jag en galoppsadel :D Men hon va gry och är säker på att vi galopperade mer än 800m som hon ska tävla på söndag :D hihi!
Tyvärr inga foton på henne, men en hel del på mig ^^ haha.


Se mer bilder på mig eller Boice från idag? :D kommentera!
Kommentarer
Postat av: Fanny & Filippa - Hästblogg!

JA!!!

2012-03-19 @ 20:16:28
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se/
Postat av: Kim

Jätte fina bilder vill gärna se mer ;)

Din nya header och design var jätte fin :)

Men vilken tid är tävlingen på söndag? :)

2012-03-19 @ 20:18:03
URL: http://skyggni.blogg.se/
Postat av: Rebecca Gumse

Va gulligt att din lille bror ville ta kort !:')

Ja klart man vill se flera bilder !:D



Må ju säga att han va duktig på ta kort och 8 år !:'))

2012-03-19 @ 23:16:26
URL: http://beccagumze.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback