Tja tja bloggen :D

2012-03-11 | 15:51:43 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Nu är jag hemma och jag gör typ inget just ni ;)
Idag har jag varit i Farsta centrum ;D vi köpte inget direkt eller ju juste, mamma köpte lite klädet och så köpte vi mobilladdare till bilen och så typ en ny vår jacka till mig :D en skit-snygg Helly Hansen jacka :D typ svartbrun/svart med rosa dragkedjor och rosa text ;D<3 vi köpte oxå massa äckliga ben till dogsen ;)

Jag tror att vi ska byta rum till mig idag men vi får se hur det blir ;D
Aja nu ska jag typ gå ner och glo på tv ;)
Btw. Så är det fett fint väder ute :O<3
//Mickis


Powni säger tutelitut :D saknar dig!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback