Balansen sitter inte i sadlen ;)

2012-05-29 | 19:37:18 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Hejsan hoppsan! jag har jag vart i skolan, ovanligt shiit xD hahah, men isf så red jag med Ronja efter och ja det gick  superbra.
Jag red barbacka och hon lite av båda, tog av hennes sadel så hon fick träna mera balans ;) men det gick toppen, Nässla skumpade runt där så snällt. sen satte vi på sadel och då vart det lite mer rida ;D
Boice red jag ju barbacka och hoppade med han, men hoppade bara 90cm så de va inte så högt men min ponni flög idag !! :D böt sen med Ronja så fick hon rida Boice och jag hoppade med Nässla, 90 med henne också och såklert tvekade inte hon ett dugg ! :D
Bättre ponnysar får man leta efter<3

Sen red vi ut en sväng också och plaskade lite i ån och så på hemvägen red vi en jättelång äng och hoppade bank och ett fallet träd. Haha jag ba, Ronja där framme kommer ett litet hinder, de är bara att hålla fart och hoppa ^^
Ronja som är ridskoleryttare o har typ inte hoppat över 60cm, här ba 80cm och fast hinder ^^ med det gick superbra eftersom Nässla hoppar som en gud ! :D Boice tog värlends största språng !! han hoppade minst 2 m ifrån o lan´dade lika långt bort+ att de va typ 5km högt xD haha suuperfint hopp ;D
men annars va Boice helt okej att rida idag, inte så hård i munnen, lyssnade bra och stutsade inte så mke även fast vi racade lite på ängen och hoppade :D


foto: mimmi - www.migurushii.blogg.se !
Kommentarer
Postat av: Ronja

Haha litet hinder :D högt hinder med långa stibyglarxD superbra!

2012-05-30 @ 07:17:32
URL: http://elinspels.bloggplatsen.com

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback