Okej dagens tävling..

2012-05-06 | 15:33:50 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
..kunde ju ha gått bättre xD men iaf, LB vet jag inte vafan han höll på med? jag gjorde precis som mamma sa, lita på han han hoppar men nej, han stannar på två hinder oh blir utesluten, då va jag så sjukt arg på han fyfan att vägra ut sig är det värsta som finns!! och framförallt på Boice som vanligtvis aldrig skulle tveka på ett hinder oavsett höjd lixom.. och Lb är ju bara 100cm o de har han hoppat 100000 gånger innan xD

men aja, i LA så tänkte jag bara hästen ska inte stanna! så fast blev det men han stannade på första en gång och då vart jag extermnt bestämmd och då gick han rästen av banan jättebra ! liteför hög fast kanske men aja det är ju bättre än en vägrig ponny xD haha så de slutade med 12 fel i LA men det är jag helt nöjd med ! förutom vägringen men annars gick det toppen ! :D mitt mål för LA va bara att ta mig igenom med mindre än 17 fel oh ja det klarade vi!! + att vi kom nog på 7-9 plast av 27 ändå ;D för de va en sjukt svår bana och det va inte mpnga som kom runt grunden, hälften ramlade av och massa vägrade ut sig, så käner mig duktig ändå ;)
Det va bara 2 som gick felfritt i grunden tror jag xD

Men helt klart ska vi hoppa mer LA de va fett kul när de blir lite mer höjd så man får kämpa lite mera ^^
Nästa tävling bli nog inte försn 26/5 för snart drar jag ;D;D<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback