Öppethus

2012-05-04 | 19:05:23 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Skolan var jättefin och lärarna väkade bra :D fett chill skola.
Internatet var fint men jag ve fortfarande inte, nu har jag fått värsta beslutsångest :s
Där får man bara rida 1ggr i veckan i snitt och jag rider nu 2ggr om dagen 6 dagar i veckan och hur f'n ska man klara sig? :O
Så mina alternativ är typ att sälja Boice och gå på dn skolan, vilket skulle vara helt azum! den värkar sjukt bra och man får vara med kompisar 24 och ingen tjatande mamma!
Men alt 2 är typ att gå på roden eller något som ligger nära och ha Boice kvar, men då måste jag bo hemma och jag vill så gärna flytta hemmifrån och ja bort från hallsta ;D
så nu har jag västa beslutsångest :S vad ska man välja??! måste bestämma mig innan 15 maj.. haha vilka problem jag har
Kommentarer
Postat av: Jonna

Förlåt om jag frågar, men varför sälja boice i sånt fall? Varför inte nässla? ♥

2012-05-04 @ 20:57:01
URL: http://schnailgull.blogg.se/
Postat av: EMMAHYNNINENNORBERG

ROOOOOOOOOOODEEEEEEEEEEEEN ska du gå på! :DDDDDDDD<3

2012-05-05 @ 11:00:32

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback