Hej alla glada! :D

2011-08-03 | 13:38:15 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer

Igår tog jag mina första galoppsteg med Nässla :D men Asti va jätteduktig me, men henne travade jag bara <333
Jag ska nog rida dem lite senare idag :)

Jag red nyss Chanel och Boice, dom va jätteduktiga,  Jag tänkte efter o kom på att vi hade en annan sadel, en töltsadel. men iaf jag provade den på Chanel o den låg asbra! <3 O seriöst världens skönaste sadel, har nog inte ridit i en skönare!! Jag red med korta kortbyxor o man fick inget nyp i benen o mumms säger jag!!!
Och jag som aldrig har tyckt om att rida med sadel på Chanel, nu skulle jag kunna göra det varje dag!!! fast barbacka på Chanel slår allt! <3<333
'Va ju då tvungen att pröva den på Boice, på han lag den bättre änn bra!! och lika tok skön på han<3333 så den ska jag börja ha som uterittsadel :D<3
Den är typ som den på bilden, fast min är brun o snyggare ;D<3
Den har räflat säte och ja ni ser lite som bilden asså :P<3

(bildrna är från google.se!)





Jag tänkte åka till frösåker igår men jag pallade inte det :) mina hästar fick vila iastället o så funderar jag på att åka till min farmor me mina pollar<33 men måste ha ngn att åka me o måste kolla me farmor ;D;D<33
Kommentarer
Postat av: jossaN

hihi, okej, min hoppsadel -09 år också så, den e as skön, väger ingenting, och man kan rida i kortbyxor, mjukisbyxor, typ allt! ;D du har en ny sadel va? på den kan du ju lägga upp, har inte sätt den än :)<3

2011-08-04 @ 08:44:12
URL: http://josefinesalmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback