Inger rida idag.

2011-08-07 | 18:07:15 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Det blev inge rida för mig idag.. Spöregn hela tiden!! så mina myspollar fick stå inee nästan hela dagen o värma sig o troka<3
Sitter just nu i min onepiece o väntar på att de ska sluta så jag kan släppa ut hästarna igen :)<3 Kanske skritta barbacka på någon av de :D<3

Sen på tisdag skulle jag o Emelie ha as mys, men så kmr konfan o förstör allt :( så Onsdag ska jag till gotland, lite kul ändå åkte aldrig till gotland i sommras, o de är ju as nice:D:D<3
Men skulle vart roligare att åka med mina hästar till farmor o bo där med Emelie<33 men de får vi ta ngn annan gång<3



Juste! Jag har gjort en till deisgn till mig!! VART nöjd också :D:D:D:D:D<3
Vad tycker ni? <3





Kommentarer
Postat av: hanna <3

skit snygg design! :D <333

2011-08-07 @ 20:49:25
URL: http://hannahploog.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback