Äntligen!

2011-12-15 | 16:20:32 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer


ÄNTLIGEN har det kommit!! jag älskar de!<3

Idag har jag skaffat ett bankkort ;) och va precis nere o aktiverade de :) och hämtade mitt paket ;)
SNart kommer hovslagaren och sätter på Nässla skor o broddar :D Har inte ridit idag, men blir kanske en galopptur med Nässla ;)<3

Imorron ska jag till sthlm med Mamma och julhandla, efter det ska jag hem till Ida och vara med dom grymmaste hela helgen i upplands väsby<33 :D tagga asså! längar som fan<3

Inte mke uppd i helgen pga att mina pengar på moben snart är slut så kan inte gå in på internet när ja e med dom;)<3
Kameran är ofc med och ja,  :D

Svar till Alva:
Varför skulle jag skriva Jossans namn för? ;o ge mig en andledning -.-
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback