Godmorgon

2011-12-18 | 11:22:55 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Snart ska jag åka hem till min mormor :) och får se, kanske åker till Mickis och träffar Chanel igen :D o rida henne!! :D saknar henne så sjukt mke<33

Igår så bakade vi pepparkakor och lussebullar ;) massa bilder kommer! :D
Sen så åkte vi till stallet typ halv 7 på kvällen och red ut i snöstorm typ ;O AS kallt!
Jag red Idas ena ponny, Roxy :) han är en dponny och typ galnast men igår va han inte så galen, Idas ponny Utter va mke galnare och stegrade, bockade och ida red barbacka men hon ramlade inte av ;)
Julias häst Gorka vart lite knäpp ochså ;)

haha båda dom ba, Roxy som brukar vara galnast är snällast nu ;)
haha fast hon va lite galen, men det är bara kul!! :D

Men nu ska jag ta och packa ihop mina skaer, och vill bara påpeka att ni har blivit sämre på att komentera.. ;(
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback