Godmorgon!

2011-12-19 | 09:44:05 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Sitter och väntar på bättre tider ;) haha, mitt ben har somnat x)

Men idag ska jag åka hem och sen rida mina små älsklingar :D dom kommer vara sjukt pigga båda två ;P men det är väll bara bra ? hehe<3

Sjukt yaggad till att skolan slutar på onsdag, sen kommer en mysig jul och ett roligt nyår! :D
+ kanske åka till thailand efter nyår ;D <3

Nu snöar det mke här och är nästan helt vitt :D hoppas att det är så hemma också ;) isf blir det snöbilder idag :D

Vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu, haha ;) men får väll flumma ihop ngt ;D hehe
Det är skitbra att jag ska åka blå dubbeldäckare buss, för dom har gratis wifi :D så jag kan blogga på bussen ;D<3

my everything<'3
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback