helt underbart!

2011-12-30 | 14:48:47 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Red ju Boice som sakt på stångbett och det gick bätre än vad jag trodde :D
Hade ingen martingal och min isis sadel som är lite byggd åt samma åll som en western ;D gjord för att sitta i alla gångarter och så ;D
Men iaf, i vanliga fall drar Boice upp huvudet och sticker, men inte med det här bettet, när jag behöve ta tag i han vart det motsattsen, han gick mer mot tyglen ist ;D<3
Lät han raca på upp för sista backen och när jag skulle stanna så lyssnade han super! :D Vet inte om de va pga bettet eller om han hade en bra dag ;) men ska rida med det några gånger till och se om det funkar :D

Sen red jag Nässla bettlöst ;) i bara grimma :P
Red barbacka och hon lyssnade lika bra som med träns, duuktig liten ponni :) hoppade också över en liten stock i skogen, så på hemvägen failade jag och typ la över hela henne o höll på att ramla av hahah, skrattade som fan så, men jag satt ju kvar ;D<3

Lite bilder på Boice ;D

Jag vet, sadlen är inte direkt ny xD haha jättegammal som vi fick helt gratis, men as skön att rida i! :)

Matchande benskydd ;D

De va jätte soligt! så han ser jätte ljusbrun ut ;)
Kommentarer
Postat av: silje

När släpper du in och ut dina hästar ?

2011-12-30 @ 17:54:51
URL: http://horsejumper.webblogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback