intresseklubben antecknar

2011-12-31 | 10:26:54 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Nolife som man är vaknar, klär på sig min mysiga onepiece och ser att det är frost ute och såklart tvyungen att gå ut o fota Xd hahahah snacka beroende ;O<3


Idag är det sista dagen på 2011! det har gått jättesnabbt om jag får säga det själv.
Ett år som va helt ok, men 2012 ska bli bättre!<3

Idag ska vi åka hem till några och fira/festa eller vad man säger ;D så sen kommer det en väldigt detaljerad dagens outfit! när jag har bestämt vad jag ska ha på mig vill säga ;D <3

Men innan det ska jga ut och rida :D kanske får med mig någon som kan fota ;) vi får se <3
Kommentarer
Postat av: Linda

fina bilder!



och vilken fiiiin header! :D

kram!

2011-12-31 @ 11:21:33
URL: http://djurens.devote.se

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback