Måste klippa!

2011-12-21 | 21:27:04 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer

Måste ta och klippa mig! Mitt hår är sjukt slitet!

Men jag vet inte hur? Vad tycker ni? :D någon ide?
Tänker inte ändra något på längden men luggen hatar jag, så något lär ja göra me den och klippa upp är ett måste! :D

Kanske blir av imorron? ;)) vill hälst klippa mig hos en frisör men jag blir altid så jävla sur på frisörerna och ALDRIG nöjd så det känns onödigt xD
Mamma är ju nästan frisör ;))<3

Nu ska jag ta och lägga mig i sängen och fundera ut hur jag vill ha det. ;)

Juste ! Vet ni vad jag kom på, jag har inget att ha på jul! :o katastrof...

Kommentarer
Postat av: Emelie Hollstén Båskén♥

Jag köpte något idag :D <33

2011-12-21 @ 21:58:07
URL: http://justemse.blogg.se/
Postat av: maria

hej ! tänkte fråga om du gör designer ? din var jätte fin så om du har lust och orkar,skulle du möjligtvis kunna hjälpa mig ?

kram maria

2011-12-21 @ 22:50:38
URL: http://mariachristopoulou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback