ridtur!

2011-12-28 | 15:34:57 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
red båda mina älsklingar idag :D

Nässla red jag föst till galoppängen, lite backträning och ett litet dike, hon va superduktig! Väldigt pigg men hon är ju sån ;D<3
Upptäckte också att hon hade tappat en baksko, men hon överlever för vi har ju inte en droppe is XD haha<3

Så red jag Boice till en äng med ett ganska stort dike och hoppade! han va superduktig! lite dragig så fick hålla han ganska mke, men han har ju stått hela helögen så man förstår ju det ;D
Min bror åkte med (på en åkergräsklippare) hahaha! fyrhjulingen va instängd bakom traktorn, lilla furhjulingen startar inte, samma med moppen och då stod det mellan cykel, gå eller gräsklippare XD hahahahah<3

Men iaf, han fotade lite :) inte de bästa bilderna men han kan inga inställningar, han vet typ bara vart ''ta kort'' kanppen sitter ;D haha :P

Igga att min hand är så långt bak, men det pga att han drog om jag gav efter för mke ;)

där kan hela jag iggas, men kolla Boice, ser ju ut som en liten biff!

Världens finaste <3<3<3

vet, schabrkaet ligger fett långt bak, men de är en modell utan ''snören'' som man kan fästa fast ;)
sötis! <3
 
här försöker vi sticka ;D <3


glöm ej en liten komentar, :D
ngn som vill ha en failbild ifrån idag? ;D
Kommentarer
Postat av: Sofia

Fina bilder!! :D

Jag vill se en failbild! :P

2011-12-28 @ 17:06:55
URL: http://Djurens.devote.se
Postat av: Natalie

fina!

klart man vill se failbild! :D

2011-12-28 @ 18:05:52
URL: http://natalieeelisaneth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback