SNÖ

2011-12-11 | 12:27:01 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Nu är det snö hos oss! :D

Jag och min lillebror va ute opch tolkade efter Boice, as kul! :D
Det är jättebra för boice som e så pigg, då får man lite mera motgång framåt och får ta i mera ;)
Men han va superduktig, inte specielt dragig och lyssnade jätebra! Och han tyckte det va skitkul att på springa sista sträckan på lösa tyglar, de gick snabbt ;) haha<3 OCh såklart så ramlar ju NIke av då Xd hahah stackarn<3

Men idag är inte min dag.. Skulle mocka ur lösdriften och de va jättemke där ;o (mockar den varje vecka)
Så första skotkärran vart överfull och så skulle jag lämna den, då välter den såklart -.- då ba skotta upp allt igen... och nästa kärra, jo men vad händer inte med den? jo den välte ju oxå ... hahah fail!

Ni dka se hur fint det är här nu! solen skiner och det är jättemysigt! :D
Här får ni lite bilder på snö och hästar ;D som jag precis va ute o tog ;)


Vårt hus ;)





Fler kommer, för just nu dampar min data och jag måste åka nu ;) chaoo<3
Kommentarer
Postat av: Hannah :D

Gud vilka fina bilder :D

skulle också vilja tolka efter en häst verkar as kul!! <3



2011-12-11 @ 16:08:00
URL: http://mittlivsomhastflicka.blogg.se/
Postat av: silje

vilka fina bilder du tar! :) Vilken skola går du i ? :)

2011-12-11 @ 20:05:50

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback