Första dan med Asti o Nässla<3

2011-07-30 | 21:16:56 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Idag så börjad vi lite med Asti o Nässla<3

Lina hjälpte mig o fotade också<33
Vi började me att hitta en sadel till båda o de kunde ha samma :) Så gick vi runt lite med träns o sadel ner till banan, där började jag o hänga lite på dem (vi hade dom en och en)
Nässla brydde sig inte om det o jag satte mig upp isf (fick en saka i magen så de va nt skönt att ligga xD) Sen så tränade vi mest på stanna, svänga och gå fram (hon har svårt att förstå skänkel) men de är det vi får jobba med :) islutet skrittae jag nästan ett helt varv själv (utan lina) och upp till stallet :) hon va jätteduktig<3333
Asti brydde sig knappt heller, men eftersom hon aldrig blivit sutten på red vi runt ganaska länge hängande, sen satte jag mig upp och hon va jätteduktig, lite piggare änn Nässla men hon fattade inte skänkel heller, men de blir de vi får jobba med på båda :) Men Asti var lite mer sto ''nej jag står i ett hörn och vill inte gå'' haha , så j*vla söta ponnys asså! <333


Nässla, Lina, Jag o Asti<3

Asti gnäggar<3

Nässla, igga min min<3


haha, sötis nässla<3

Skritt i sista varvet :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback